WordPress SEO: Hoger in de Google ranking!

Betaalbare SEO trajecten om van je website en webshop echt een succes te maken.

Wat is SEO en waarom is SEO belangrijk?

SEO staat voor Search Engine Optimization. Google bezoekt jouw site en geeft het op basis van een slim algorithme een bepaalde ranking.
Een website of webwinkel zonder SEO scoort te laag in de Google ranking.
Resultaat: Je staat op pagina 3 of erger. Bezoekers gaan zelden verder dan de eerste pagina op Google en dus is je website eigenlijk niet te vinden. Gevolg: Te weinig bezoekers en geen potentiële klanten.
Het is belangrijk om content maken die aansluit op de vragen en het zoekgedrag van je doelgroep. En daar is SEO een belangrijke component in.
Met SEO verbeteren we de ranking, ben je beter zichtbaar en verhogen we de kans dat er ook daadwerkelijk doorgeklikt wordt naar je website of webwinkel. Je krijgt niet alleen meer bezoekers, maar ook klanten die echt geinteresseerd zijn. Wil je echt effectief online aanwezig zijn als bedrijf dan is SEO een must.

WP Extra SEO Chart
WP Extra SEO Traject

Wat is een SEO traject? Voor wie is het traject ontwikkeld?

Een SEO traject is een stappenplan waarin we starten met de analyse, waarna we vervolgens aanpassingen doorvoeren en de resultaten monitoren en bijsturen. Dit gebeurt in compleet overleg en transparantie.

Onze SEO trajecten zijn ontwikkeld voor websites en webshops die te laag scoren in de Google ranking. Voor kleine en middelgrote websites (MKB) die meer business willen halen uit hun website en voor webshops die zien dat veel bezoekers twijfelen en niet tot koop overgaan.

Wat is de werkwijze binnen het traject? Een kijkje in de keuken.

Het goed toepassen van SEO is maatwerk. Wel komen telkens dezelfde technische aspecten aan de orde. We gebruiken een aantal stappen in de trajecten. Altijd in volledige samenwerking. Klik op de tab titels om de details te zien:

Gebruik onderstaande button om succesvoller te worden met je website.
Wij nemen natuurlijk alle zorgen uit handen!




(click op één van onderstaande tabs)

- welke pagina’s presteren goed?
- welke pagina’s presteren onder de maat?
- wat is de CTR?
- wat is de bounce-rate, hoeveel bezoekers verlaten de site zonder enige interactie?
- waar (welke kanalen) komen de bezoekers vandaan?
- is het een gezonde mix en niet alleen maar organisch?
- check op backlinks en interne links
- check op broken links
- check op mobiele weergave
- e.v.t. technische fouten opzoeken (geblokkeerde pagina’s, onrbreken van alt tags, verkeerde redirects)
- Analyse van titels/description en gebruikte keywords
(welke pagina’s, welke keywords leveren traffic op en welke niet, welke titels en keywords moeten bijgesteld worden)
- analyse van content (hoeveelheid tekst, keywords in tekst, uitgaande links, interne links, afbeeldingen, graphics, video’s, gebruik van sociale media buttons)
- check op image optimization (zit het keyword in de naam van de file)
- check op laadsnelheid website
- Keyword onderzoek voor de belangrijkste pagina’s
- Aanpassen keywords en titels voor SEO
- verwijderen niet presterende content
- Mobiele weergave optimaliseren
- Handleiding voor nieuwe SEO content
- Laadsnelheid verbeteren
- inzetten sociale media
- inzetten Google Adwords
- algemene adviezen omtrent website

De resultaten van de aanpassingen worden over de afgesproken periode geanalyseerd, bijgestuurd en gerapporteerd.

.. meer weten? Gebruik de live chat button.